שירותי הייעוץ שלנו
בשני העשורים האחרונים, עם התפתחותן של טכנולוגיות תקשורת חדשניות והתבססותה של המדיה החברתית, הלך והתחזק תפקידה המרכזי של תקשורת הפנים בניהול השיח הארגוני.
גישה אסטרטגית וניהול מקצועי ויעיל של מערך תקשורת הפנים הפך לחיוני בניהול הפעילות העסקית, בבניה וביסוס של תרבות ארגונית ובהטמעת הצעת הערך של הארגון כמעסיק.
ארגונים הנעזרים בשירותי הייעוץ שלנו מבצעים בהצלחה קפיצת מדרגה בתחום התקשורת הפנים הארגונית בכל הרבדים –מביסוס הדיאלוג הארגוני והטמעתו במיומנויות ושגרות הניהול ועד לשינוי בתפיסת התחום, במיצובו, בטיוב הערוצים והכלים המשמשים לתקשורת ובאופטימיזציה של שגרות ותהליכים.


פיתוח אסטרטגית תקשורת פנים
אבחון הצרכים הייחודיים של הארגון בתחום התקשורת–מתבצע באמצעות המודל הייחודי שפיתחנו (CoMotion SPOT Model) המאפשר ניתוח רב מימדי, מהיר ויעיל של פערים בין המצב הקיים למצב הרצוי, תוך השוואה ל-benchmark ול best practices בתחום.
גיבוש המלצות לאסטרטגיית תקשורת פנים ארגונית ובניית תוכנית עבודה – הנגזרות משילוב בין ניתוח ממצאי האבחון והתובנות שהתקבלו במהלכו עם האסטרטגיה העסקית, המבנה הארגוני והתרבות הארגונית, מידת הבשלות של שדירות הניהול ומערך המשאבים הפנימיים המוקצים בארגון לטובת קידום תחום התקשורת. בארגונים הבוחרים בכך, אנו מלוות ומדריכות את מנהלי התקשורת הפנים ארגונית בתהליכי הטמעת אסטרטגית התקשורת, בגיבוש תכנית תקשורת שנתית מפורטת וסדורה ומסייעות ביישומה הפרקטי.ניהול תהליכי שינוי ומשברים
תמיכה בניהול והובלה של תהליכי שינוי ותהליכים ארגוניים מורכבים, הן במישור הארגוני והן במישור העסקי, תוך סיוע בבניה והפעלה של תוכניות ניהול שינוי, הטמעה ותקשורת.
במהלך השנים, תמכנו במספר רב של מנכ"לים, הנהלות, מנהלים ובעלי תפקידים, במיזוגים ורכישות, שינוים אסטרטגיים בליבת העסקים, שינוים ארגונים משמעותיים, תהליכי התייעלות וצמצום, הטמעת תהליכי משאבי אנוש, תהליכי הגדרה והטמעה של ערכים ארגוניים ועוד.


פיתוח מנהלים למנהיגות תקשורתית
תכניות תקשורת למינוף תהליכים חוצי ארגון
ליווי שוטף וסיוע בתכנון, הגדרה והטמעה של תכניות תקשורת מורכבות, כחלק אינטגרלי מניהול תהליכי שינוי עסקיים, ארגוניים ותרבותיים
- יוזמות עסקיות- תקשור אסטרטגיה עסקית, מיזוגים ורכישות, השקות מוצרים, אירועים מוכווני לקוחות ועוד
- תהליכים ארגוניים – הטמעת תרבות ארגונית וערכים, ביסוס הצעת הערך (EVP) כמרכיב בלתי נפרד מהשיח הארגוני השוטף, שינויים ארגוניים, הטמעת מערכות ותהליכים ועוד
- פרויקטים רחבי היקף ובעלי השפעה רחבה על הארגון ועובדיו – הקמת אתרים חדשים, מעבר משרדים, שינויים בסביבת העבודה הפיסית (מעבר לחללים פתוחים, צמצום שטחים ועוד), העברת פעילויות למיקור חוץ


Hands on training – ליווי אישי של מנהלות תקשורת פנים
ניהול מערכי תקשורת פנים ב- outsourcing
אנו תומכות בארגונים החסרים משאבים פנימיים לניהול שוטף של תחום התקשורת או מתמודדים עם פרויקט הדורש מענה אינטנסיבי, קצר טווח, לצורך סיוע לפונקציות התקשורת הקיימות בניהול מכלול הפעילויות ומשימות התקשורת – משלב הגדרת התוכנית ועד להטמעה וביצוע, תוך שיתוף פעולה עם הגורמים הרלוונטים בתוך הארגון ומחוצה לו.


פיתוח, תכנון והנחיית סדנאות בתקשורת, מנהיגות וניהול

אבחון הצרכים הייחודיים של הארגון בתחום התקשורת–מתבצע באמצעות המודל הייחודי שפיתחנו (CoMotion SPOT Model) המאפשר ניתוח רב מימדי, מהיר ויעיל של פערים בין המצב הקיים למצב הרצוי, תוך השוואה ל-benchmark ול best practices בתחום.
גיבוש המלצות לאסטרטגיית תקשורת פנים ארגונית ובניית תוכנית עבודה - הנגזרות משילוב בין ניתוח ממצאי האבחון והתובנות שהתקבלו במהלכו עם האסטרטגיה העסקית, המבנה הארגוני והתרבות הארגונית, מידת הבשלות של שדירות הניהול ומערך המשאבים הפנימיים המוקצים בארגון לטובת קידום תחום התקשורת.
בארגונים הבוחרים בכך, אנו מלוות ומדריכות את מנהלי התקשורת הפנים ארגונית בתהליכי הטמעת אסטרטגית התקשורת, בגיבוש תכנית תקשורת שנתית מפורטת וסדורה ומסייעות ביישומה הפרקטי.



- יוזמות עסקיות: תקשור אסטרטגיה עסקית, מיזוגים ורכישות, השקות מוצרים, אירועים מוכווני לקוחות ועוד
- תהליכים ארגוניים: הטמעת תרבות ארגונית וערכים, ביסוס הצעת הערך (EVP) כמרכיב בלתי נפרד מהשיח הארגוני השוטף, שינויים ארגוניים, הטמעת מערכות ותהליכים ועוד
- פרויקטים רחבי היקף ובעלי השפעה רחבה על הארגון ועובדיו: הקמת אתרים חדשים, מעבר משרדים, שינויים בסביבת העבודה הפיסית (מעבר לחללים פתוחים, צמצום שטחים ועוד), העברת פעילויות למיקור חוץ.

הליווי הייעוצי שלנו מסייע ותומך במנהלות תקשורת הפנים הן באימוץ והטמעה של נקודת מבט אסטרטגית התואמת את סדרי העדיפויות של הארגון והן בניהול השוטף של מערך תקשורת הפנים בארגון, תוך יישום מתודולוגיות ו best practices בתחום התקשורת.
הליווי הייעוצי ניתן באופן ההולם את הצרכים המקצועיים הספציפיים של מנהלי התקשורת הפנים ארגונית ושאר העוסקים בתחום, בהתייחס לנסיון ולידע המקצועי הקיים בצוות ולהיקף המשימות, ובאופן המאפשר למידה והתמקצעות תוך השענות על ידע ויכולות קיימים, פיתוחם והרחבתם.

