סדנאות בתקשורת, מנהיגות, וניהול
אנו מציעות מגוון סדנאות המיועדות לשורה של קהלי יעד בארגון – מנהלות ומנהלים בדרגי הניהול הבכיר (הנהלות חברה וצוותי ניהול ובדרגי הבינים), מנהלות ומנהלי משאבי אנוש וצוותי ניהול משאבי אנוש, מנהלות ומנהלי תקשורת פנים ארגונית, ומובילות ומובילי תחומים מקצועיים.
תוכן הסדנאות והמתודולוגיות, מותאמים להרכב ואופי הקבוצות – מסגרת, תחומי עיסוק, רמה ניהולית ולתרבות הארגונית. הן בנויות מצירוף מודולרי של יחידות שניתן להעביר ברצף או במספר מפגשים והן כוללות דיונים קבוצתיים, התנסות באמצעות סימולציות ו- case studies וניתוח מקרים. משולבים בהן תוכן תיאורטי הכולל מודלים מעולמות הניהול והתקשורת ו- best practices .
בנוסף, אנו בונות סדנאות ייעודיות עבור לקוחות המבקשים לתמוך וללוות מנהלים וצוותים בתהליכים ארגוניים משמעותיים. אנו מביאות לידי ביטוי את הידע והניסיון הרב שצברנו בליווי תהליכים, בהכרות עם מודלים תיאורטיים וכלים פרקטיים, במתודולוגיות עבודה ובהנחיה של סדנאות.

סדנאות בתקשורת פנים ארגונית
מיועדות לחשיפת תפקידה המרכזי והמשמעותי של התקשורת הפנים ארגונית ככלי ניהולי – מנהיגותי ולהטמעה של תפיסת תפקיד המנהל כמתקשר כחלק מהניהול השוטף. באמצעותן, רוכשים המשתתפות והמשתתפים כלים ומיומנויות בתקשורת פנים ארגונית ותפקידו של המנהל בתקשור יוזמות ומהלכים ארגוניים

זירת התקשורת
המגמות החדשות בעולם והשפעתן על דפוסי צריכת התקשורת בתוך ארגונים, הגורמים המעצבים את החוויה התקשורתית של העובד בארגון ואת תפיסתו את הסיפור הארגוני, מהם מעגלי השפעה התקשורתיים הפועלים בתוך הארגון ומחוצה לו? מיהם ה'שחקנים' בזירת התקשורת? פייסבוק, טוויטר אינסטגרם- איך זה קשור אלינו?

כלים ומיומנויות מעשיות בתקשורת פנים ארגונית
ארגז הכלים הבסיסי בתקשורת פנים ארגונית ליישום כחלק משגרות הניהול. למה חשוב לספר סיפור? מה בין מידע למסרים? איך בונים מסר? כיצד מגדירים קהלי יעד? כיצד בוחרים נכון בכלים וערוצים? איך בונים תכנית תקשורת וכיצד מיישמים אותה?

על ניהול, הנהגה ותקשורת
סגנונות וכלים בתקשורת פנים ככלי מרכזי להנהגה, ניהול, הנעת עובדים וביסוס מחוברות (engagement ) והכללה (inclusion), מנהיגות ותקשורת, מה הקשר? איך מחברים לחזון ולדרך? כיצד בונים אמון? כיצד מניעים לפעולה?

ניהול תקשורת פנים ארגונית במצבי משבר
תפיסת העובדים כקהל יעד מרכזי, בניהול משברים, עקרונות וכללים בתקשורת פנים ארגונית במצבי משבר, מה בין שינוי למשבר? מה בין עובדים, לקוחות ובעלי ענין אחרים? איך שומרים את העובדים אתנו? מה בין שקיפות לשיתוף? איך עושים את זה?

ניהול תקשורת בתהליכי שינוי
גישות וכלים בתכנון וניהול תקשורת פנים בתהליכי שינוי, מה בין תקשורת להצלחת השינוי? כיצד רותמים ומחברים? האם יש הבדל בין תקשור 'שינוי טוב' לתקשור 'שינוי רע'? למה זה קשה? איך עושים את זה?

Storytelling for Business
מיומנויות בבניה והצגה של סיפור כחלק מארגז הכלים הניהולי והמקצועי, כיצד בונים סיפור? מה הופך סיפור לסיפור טוב? איך מספרים סיפור? כיצד מתרגמים סיטואציות ארגוניות לכדי סיפור? כיצד הופכים מידע עתיר נתונים לסיפור מובנה וסדור?
סדנאות בתחומי הניהול, המנהיגות והתרבות הארגונית

סדנאות ערכים
מיועדות להנהלות, צוותי ניהול וצוותי עובדים ומתמקדות בערכי הארגון והטמעתם בעבודת הארגון והצוות בפן העסקי והארגוני. הסדנה מותאמת לתהליך גיבוש הערכים כפי שנוהל בארגון ומאפשרת למשתתפים לעסוק במשמעויות הפרקטיות ובסוגיות הנוגעות ליישום הערכים הלכה למעשה. בין היתר, כוללים נושאי הסדנאות איתור פערים בין הקיים לרצוי, תיעדוף ערכים במצבי קונפליקט, ניהול על פי ערכים ועוד

סדנאות Mentoring
מיועדות לחונכים ונחנכים בארגונים העוסקים בפיתוח והטמעה של תוכניות מנטורינג. הסדנאות מותאמת למאפייניו הייחודיים של הארגון, לתוכנית המנטורינג כפי שהיא מוטמעת בו ומבוססות על בסיס מודל המנטורינג של Zachary .

סדנאות פידבק
התנסות במובנים הרחבים של מתן וקבלת משוב ככלי פיתוח אישי, צוותי וארגוני. הסדנא כוללת תרגילים לרפלקציה אישית ומתן וקבלת משוב ומבוססת על מודלים תאורטיים

ניהול שיחות פיתוח והערכה
הסדנה מתמקדת בניהול שיח עובד מנהל סביב משוב ושאלות קידום הקריירה והפיתוח האישי והמקצועי, בהתייחס לקונטקסט
ניהול תקשורת פנים ארגונית
למנהלות ומנהלי משאבי אנוש - במתכונת קורס (8-10 מפגשים)
הקניית ידע ומיומנויות לצוותי מאבי אנוש במסגרת של מספר מפגשים המאפשרת גיבוש של קבוצת עמיתים, התנסות, דיון בסוגיות ויישום תוך כדי תהליך הלמידה.
תכני הסדנה כוללים – תפיסה אסטרטגית בניהול תקשורת פנים ארגונית, מרכיבים מרכזיים בתקשורת פנים ארגונית, מינוף התקשורת לטובת תהליכי ליבה בגיבוש והטמעת התרבות הארגונית (ערכים, חזון, הסיפור הארגוני), חיזוק התמיכה בשדרה הניהולית באמצעות תקשורת בניהול והובלת שינוי, ניהול משברים, ביסוס הדיאלוג הארגוני, זירת התקשורת, קידום וביסוס המחוברות והצעת הערך יישום והטמעה של מגמות חדשות בתקשורת בזירה הארגונית, תקשור תהליכי משאבי אנוש.
משתתפי הסדנה יקבלו כלים פרקטיים להטמעה, כולל גיבוש אסטרטגיית תקשורת, בניית תוכנית תקשורת מותאמת, גישה נכונה לכתיבת תכנית, עקרונות במיתוג פנים, הטמעה של דיגיטל ורשתות חברתיות.

ניהול תקשורת פנים ארגונית
למנהלות ומנהלי משאבי אנוש - במתכונת קורס (8-10 מפגשים)
הקניית ידע ומיומנויות לצוותי מאבי אנוש במסגרת של מספר מפגשים המאפשרת גיבוש של קבוצת עמיתים, התנסות, דיון בסוגיות ויישום תוך כדי תהליך הלמידה.
תכני הסדנה כוללים – תפיסה אסטרטגית בניהול תקשורת פנים ארגונית, מרכיבים מרכזיים בתקשורת פנים ארגונית, מינוף התקשורת לטובת תהליכי ליבה בגיבוש והטמעת התרבות הארגונית (ערכים, חזון, הסיפור הארגוני), חיזוק התמיכה בשדרה הניהולית באמצעות תקשורת בניהול והובלת שינוי, ניהול משברים, ביסוס הדיאלוג הארגוני, זירת התקשורת, קידום וביסוס המחוברות והצעת הערך יישום והטמעה של מגמות חדשות בתקשורת בזירה הארגונית, תקשור תהליכי משאבי אנוש.
משתתפי הסדנה יקבלו כלים פרקטיים להטמעה, כולל גיבוש אסטרטגיית תקשורת, בניית תוכנית תקשורת מותאמת, גישה נכונה לכתיבת תכנית, עקרונות במיתוג פנים, הטמעה של דיגיטל ורשתות חברתיות.
